Federació catalana de cineclubs

Gestionem programacions i serveis cinematogràfics a cineclubs, entitats sense ànim de lucre i administracions

Notícies :: Notícies de la Federació :: Premi Miquel Porter a la Mostra de Curts del Rotllo d'en Roig

Titular notícies

Premi Miquel Porter a la Mostra de Curts del Rotllo d'en Roig

Dilluns 5 Juliol 2021

La Mostra està organitzada pel Cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú. El premi és de la Federació Catalana de Cineclubs i l'Associació d'Amics de Miquel Porter

El jurat estava composat per:
  • Mireia Iniesta.- Cinemaclub 39 escalons de Manacor
  • Jesus Galindo.- Cineclub de les Valls d'Andorra
  • Beatriz Garcés.- Cineclub Sala1 de Vilanova i la Geltrú

El curt guanyador va ser 'Francesc' de RO2 Pictures (el nom que van fer servir per la inscripicó) que son en Cristobal Rodríguez, Ester Romero i el nen protagonista Leo Latorre.
Podeu veure el curt aquí:

I els crèdits.
RO2 Pictures Cristobal Rodriguez; Guió, Direcció, Direcció de fotografia, Producció; Edició, So @cristobalrpro @cristobalrd_direccion Ester Romero; Guió, Direcció, Producció, Il·luminació @ester_rom_gir Leo Latorre; Actor Noelia Vives y Luis Latorre; Pares de Leo @noelis_vives @luisla327 Paquita de Dios Pujol; àvia de Leo i propietària de la casa on s'ha gravat el curtmetratge

t.