Federació catalana de cineclubs

Gestionem programacions i serveis cinematogràfics a cineclubs, entitats sense ànim de lucre i administracions

Notícies :: Notícies de la Federació :: 8a JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ. CASSÀ DE LA SELVA. 21 DE SETEMBRE 2013

Titular notícies

8a JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ. CASSÀ DE LA SELVA. 21 DE SETEMBRE 2013

Divendres 3 Maig 2013

Amics cineclubistes,

Acompanyant el 25è aniversari del cineclub Vuit i mig de Cassà de la Selva, la 8ª Jornada del cineclubisme català s’en va al Gironès.. Serà el dia 21 de setembre 2013.

La matinal de treball estarà dedicada a la problemàtica de la digitalització. Com sabeu les còpies en 35mm tenen previst desaparèixer aquest any i per aquest motiu volem conèixer l’opinió de tres persones del sector de la producció, de la distribució i de la venda d’aparells digitals que ens puguin explicar la seva visió per a un futur immediat. Creiem serà l’oportunitat per conèixer de primera ma i per boca de professionals el que ens haurem de trobar en breu.

Per la tarda tindrà lloc l’Assemblea General de la FCC. Aquest any toca eleccions. Per tant queda obert el període per preparar candidatures i noves incorporacions a la Junta Directiva. Estem a la vostra disposició a l’oficina de la FCC pel que calgui.

Es lliuraran de nou els premis Jose Maria Nunes de la FCC. Aquest any amb tres categories: 1.- Millor cineclub de Catalunya 2012; 2.- Millor programació de cinema català i 3.- Millor cineclub Jove de menys de 10 anys (10 anys inclós).

I festejant amb els companys del cineclub Vuit i mig, de segur tindrem més sorpreses i activitats planejades.

Apunteu a la vostra agenda: 21 DE SETEMBRE DE 2013