Notícies :: Notícies de la Federació :: X JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ, 17 i 18 D'OCTUBRE 2015. RIBES DE FRESER

X JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ, 17 i 18 D'OCTUBRE 2015. RIBES DE FRESER

Dissabte 16 Maig 2015

Ja us podem avançar la data de l'Assemblea de la Federació i de la Jornada cineclubista que realitzem cada any perquè us pogueu guardar la data.

Serà el 17 d'octubre, dissabte, a Ribes de Freser. El cineclub amfitrió són els Amics del Cinema de la Vall de Ribes i es realitzarà al Cinema Catalunya.

Ben aviat us detallarem el programa i també l'oferta de l'allotjament i estada perquè aquesta vegada també pugueu venir amb la família i amb acompanyants si ho desitgeu.

La idea és realitzar la jornada dissabte i diumenge 18 organitzar una activitat de lleure que poguem realitzar amb les persones que ens acompanyin i passar d'aquesta manera un cap de setmana una mica especial.