Notícies :: Notícies de la Federació :: JA POTS INSCRIURE'T A LA X JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ

JA POTS INSCRIURE'T A LA X JORNADA DEL CINECLUBISME CATALÀ

Divendres 17 Juliol 2015

Els Amics del Cinema de la Vall de Ribes són el cineclub amfitrió de la trobada anual dels cineclubs federats, conjuntament amb la Federació catalana de cineclubs organitzen la jornada d'enguany en la qual també tindrà cabuda l'oci i la vida familiar.

Hem aconseguit descomptes per poder venir el dia abans i passar el cap de setmana per gaudir de l'entorn natural i del patrimoni cultural de la Vall de Ribes.

Esperem que vingueu amb família i acompanyats i que a banda de fer cineclubisme, us ho passeu bé.

Teniu el programa general de la Jornada al PDF adjunt,

Inscriu-te a la jornada cineclubista de Ribes de Freser