Notícies :: Notícies dels cineclubs :: Convocatoria Jurat Miquel Porter. El Rotllo d'en Roig

Convocatoria Jurat Miquel Porter. El Rotllo d'en Roig

Dimecres 13 Juny 2018

Aquesta és una convocatòria URGENT per participar com a jurat cineclubista al Concurs de Curtmetratges El Rotllo d'en Roig organitzat pel cineclub Sala 1 de Vilanova i la Geltrú i atorgar el premi Miquel Porter del cineclubisme català. CONTESTEU ABANS DEL 20 DE JUNY.

La festa d'El Rotlle d'en Roig tindrà lloc el proper dissabte 14 de juliol a Vilanova i la Geltrú a l'Espai Far de Vilanova. El mateix dia per la tarda es farà la valoració del jurat.
Uns dies abans enviarem un enllaç d'una llista de reproducció privada del Youtube, perquè el jurat, pugui previsualitzar els curts fàcilment.

Aquest premi està organitzat per l’Associació d’amics de Miquel Porter i per la FCC. Té una dotació de 150€.

Esperem les vostres candidatures de forma urgent donat que no queda molt de temps.
Necessitem dues persones, la tercera serà un integrant del cineclub de Vilanova.