Notícies :: Notícies de la Federació :: Oberta la convocatòria del DASC 2021

Oberta la convocatòria del DASC 2021

Dimarts 13 Abril 2021

Ja està oberta la convocatòria del DASC (Dia de l'Associacionisme Cultural Català) 2021. Aquest any teniu dues possibilitats diferents contribuir-hi:

1. Rodar un vídeo curt de presentació del vostre cineclub. Seria un vídeo pensat per xarxes, d'uns 2-3 minuts de durada. El to, l'estètica i els continguts són totalment lliures.

2. Celebrar una jornada de portes obertes. En aquest cas, podríeu oferir una projecció, programada per la Federació, que ha d'anar acompanyada d'alguna activitat extra que serveixi per apropar/explicar el vostre cineclub a qualsevol persona.

Sigui quina sigui l'opció que trieu, ens l'hauríeu de confirmar el més aviat possible -el 17 de maig serà la data límit, però com abans ens ho feu saber millor serà-, per tal que ho puguem comunicar a l'organització del DASC i se'n pugui fer difusió institucional.

D'altra banda, tant el vídeo com les portes obertes s'haurien de portar a terme entre l'1 i el 13 de juny. És a dir, si escolliu fer un vídeo, com a molt tard hauríeu de fer-nos arribar la versió definitiva l'11 de juny, i així tindrem temps de pujar-lo al nostre canal de Youtube.

Si hi participeu, finançarem fins a 150€ del preu de la projecció o destinarem aquesta quantitat a remunerar el vídeo. En total, 10 cineclubs podran acollir-se a aquesta iniciativa, per ordre d'arribada. En cas que hi hagi més de 10 propostes, prioritzarem aquelles que no formaren part de l'edició anterior del DASC.

#DASC2021 Més info aquí

Esperem les vostres propostes des de ja mateix. Gràcies i salut!

Més sobre...: dasc